Poznaj naszą ofertę

W przypadku nowych klientów, wymagana jest również wpłata bezzwrotnej zaliczki w wysokości 100 złotych. Wpłata jest ostatecznie wliczana w całkowity koszt usługi, jednak w przypadku rezygnacji z rezerwacji w deklarowanym terminie – NIE JEST ZWRACANA. Więcej szczegółów dotyczących rezerwacji, znajdziecie Państwo w zakładce REZERWACJA

Zakwaterowanie


W zależności od potrzeb klienta, zwierzęta mieszkają z nami w domu na zasadzie domowników lub w zadaszonych kojcach z drewnianymi podłogami o wymiarach 2x3m. Psy domowe śpią w specjalnie przystosowanych legowiskach w miejscu, które same sobie wybiorą. Na zewnątrz nasi goście mają do dyspozycji całoroczne ocieplane duże budy, sezonowo wykładane sianem. Boksy sprzątane są codziennie a siano wymieniane w zależności od potrzeb i pogody. Podczas spacerów, z uwagi na bezpieczeństwo, psy mieszkające w domu i na zewnątrz wyprowadzane są osobno tylko i wyłącznie na terenie hotelu. Zwierzęta, które trafiają do naszego hotelu po raz pierwszy i nie znają dobrze topografii terenu hotelu, wyprowadzane są na spacery na smyczy. W ciągu dnia podczas spacerów i zabaw, psy mają do dyspozycji teren całej działki, która jest ogrodzona ze wszystkich stron. Cały zewnętrzny teren przylegający do hotelu jest dla bezpieczeństwa naszych podopiecznych i klientów monitorowany oraz chroniony przez 24 godziny na dobę.

Jedzenie


Dbając o zdrowie zwierząt stosujemy przede wszystkim karmę dostarczoną przez klienta. Karmienie odbywa się zawsze według indywidualnych ustaleń. W razie potrzeby możemy podać leki i karmy specjalistyczne. Istnieje możliwość gotowania oraz podawania karmy typu "barf". Każdy pies dostaje tylko i wyłącznie dedykowaną dla niego karmę. Rygorystycznie przestrzegamy wszelkich diet, w szczególności w stosunku do psów chorych, uczulonych, itp.

Co musisz wiedzieć?



Transport

Transport

Transport w obrębie Pruszkowa i bezpośrednio graniczących z nim miejscowości w cenie pobytu, w przypadku innych lokalizacji cena według cennika. Psy transportowane są bezpiecznym samochodem w zależności od potrzeb w kontenerze transportowym lub przypięte pasem bezpieczeństwa. Z uwagi na minimalizację stresu zwierzęcia związanego z pozostawieniem go przez właściciela w hotelu, preferujemy, zwłaszcza za pierwszym razem, jego przekazanie w domu klienta.
Wyprawka

Wyprawka

Każdy gość hotelu powinien ze sobą zabrać: Książeczkę zdrowia lub Paszport z: aktualnym szczepieniem przeciwko wściekliźnie (jest ważne przez rok od daty szczepienia); aktualnym szczepieniem przeciwko chorobom wirusowym (jest ważne przez rok od daty szczepienia); aktualnym odrobaczeniem (maksymalnie 3 miesiące od daty przyjazdu do hotelu); powinien być zabezpieczony przed kleszczami i innymi insektami. Smycz i (lub) szelki: mile widziana jest adresówka przy obroży; kaganiec (jeśli jest używany). Wyposażenie: własną karmę (chyba, że ustalono inaczej); leki i suplementy diety (jeśli zwierzę przyjmuje); miski (jeśli to konieczne); w zależności od pory roku okrycia wierzchnie (jeśli są używane); koty powinny zabrać ze sobą swoją kuwetę i żwirek, którego używają na co dzień; kocyki i zabawki (jeśli zwierzę jest bardzo do nich przywiązane).
Nie możemy przyjąć

Nie możemy przyjąć

Psy, jakie mogą z nami mieszkać nie mogą być agresywne - jest to podyktowane troską o bezpieczeństwo pozostałych domowników. Nie przyjmujemy psów z chorobami zakaźnymi, szczeniąt i suk w rui (jeśli cykl zacznie się w hotelu lub z jakichś przyczyn właściciel o nim nie poinformuje, hotel może poprosić o zabranie zwierzęcia, lub gdy jest to niemożliwe stawka dobowa zostanie podniesiona o 100%). Hotel nie przyjmuje zwierząt niezaszczepionych oraz niezabezpieczonych przeciwko pasożytom, pchłom i kleszczom. Biorąc pod uwagę osłabienie organizmu występujące i będące efektem szczepień oraz odrobaczenia, nie wskazane jest przekazywanie do Hotelu zwierząt będących bezpośrednio po tego typu zabiegach. Bezpieczny czas na uodpornienie zwierzęcia to minimum 14 dni. Oddawanie zwierząt w terminach krótszych niż 14 dni od szczepienia lub odrobaczenia jest niepotrzebnym narażaniem zwierzęcia. Ze względów bezpieczeństwa naszych podopiecznych do Hotelu przyjmujemy jedynie zwierzęta w 100% zdrowe. W przypadku gdy choroba nie ma podłoża wirusowego a jej historia zostanie udostępniona hotelowi, po konsultacji z opiekunem Hotel podejmie indywidualną decyzję. Hotel może odmówić przyjęcia zwierzęcia jeśli uzna, że informacje przekazane przez jego właściciela dotyczące ogólnego stanu zdrowia, nie pokrywają się ze stanem faktycznym.
Formalności i finanse

Formalności i finanse

Przed dostarczeniem zwierzęcia, Hotel wysyła drogą elektroniczną umowę, którą Powierzający drukuje, wypełnia i w miarę swoich możliwości odsyła drogą elektroniczną lub dostarcza razem z przekazywanym zwierzęciem. Nie wskazane jest aby właściciel wprowadzał zwierzę na teren hotelu, nie powinien się z nim również żegnać. Tak rygorystyczne zasady podyktowane są trudniejszą aklimatyzacją w hotelu oraz niepotrzebnym narażaniem na stres Państwa pupila. Podczas pobytu w hotelu, w miarę możliwości wykonujemy zdjęcia naszych gości, które umieszczane są po jego zakończeniu na niniejszej stronie w dziale "nasi goście". Doba hotelowa zaczyna się z godziną przywozu psa do hotelu i trwa 24h. Opieka sprawowana jest całodobowo przez cały rok. Rachunek wystawiany jest w dniu odbioru psa i ze względów ekologicznych wysyłany pocztą elektroniczną. Stali klienci mają możliwość płatności przelewem po wykonanej usłudze.
  • "Polecam z całego serca! Ludzie o złotym sercu, świat byłby piękny gdyby było
    takich więcej. Fantastycznie wiedzieć ,że takie miejsce istnieje. Dziękuje za pomoc."

    Ewa Rychlińska
    27.12
  • "Polecam super przyjazny hotel dla psów Rudy Pies. Prowadzą go wspaniali ludzie. Monika i Robert, oprócz serca do zwierząt, mają też odpowiednie indywidualne podejście do każdego psa."

    ‎Karina Daniszewska-Sroka‎
    15.11